مهندس شهرودی، واقعاً جی5 چیزی در حد معجزه است.

ازه جراحی کرده بودم، امیدی هم به اینکه بتوانم دانشگاه بروم ، نداشتم.

تا اینکه اتفاق جالبی افتاد، همین طور که داشتم از کنار خیابان می گذشتم یک برگه تبلیغاتی جی5 را به دستم دادند، اوّل خواستم ندیده بگیرم ولی حسی بهم گفت شاید ارزش خواندن را داشته باشد به همین خاطر آن را به خانه بردم و خواندم و سخت تحت تأثیر قرار گرفتم، وقتی برای خرید رفتم آقای مالکی جمله ای را گفت که دقیقاً تحقق یافت، حقیقت آن بود که من تحت تأثیر مطالب خوب روانشناسی در آن زمان تحول بسیار مثبتی برایم اتفاق افتاده بود که از آن پیش آقای مالکی به نیکی یاد کردم.

 

ایشان هم گفتند، جی5 هم دقیقاً همان تحول را از حوزه یادگیری شما ایجاد می کند و واقعاً هم چنین شد، من توانستم با جی5 دانشگاه قبول شوم و هم اینک هم دست از آن بر نداشته ام، آنقدر به جی5 اعتقاد دارم که همیشه سعی می کنم از آن به طور علنی و آشکار استفاده کنم تا باعث شود توجه همه جلب شود تا من فرصت توضیح دادن عاشقانه! آنرا پیدا کنم و این فرصت خوب را به دیگران هم بدهم تا از جی5 استفاده کنند، برای مثال ساعت دیواری هدیه جی5 را بالای سر اتاق محل کارم نصب کرده ام و جی5 را هم روی میز گذاشته ام تا هر کسی از همکاران و دوستان و مراجعین که می آیند آن را ببینند و سوال کنند تا برایشان توضیح دهم.

تا به حال بسیاری از همکارانم و دوستانم به خاطر موفقیت من متقاعد شده اند که از جی5 استفاده کنند.

نکته دیگر اینکه من آنقدر از جی5 راضی هستم که می خواهم در هر شرایطی آن را به همراه داشته باشم به همین خاطر دست به یک ابتکار زدم و کیف دستی آن را با تغییراتی به کیفی که قابل آویزان کردن از گردن باشد تبدیل کردم و حالا همیشه به گردنم است و هر لحظه که بخواهم از آن استفاده می کنم و کوچکترین وقت مرده خود را از دست نمی دهم من به هر کس که برای وقت و زندگیش ارزش قایل است توصیه اکید می کنم برای لحظه ای هم در خرید جی5 تعلل نکنید که زیان آن غیر قابل جبران است، واقعاً جی5 چیزی در حد معجزه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد